2015. július 2., csütörtök

Emlékezz a Nyárra!

                                                    Blog Linkje: KATT


10/6*


Kinézet:Mit is mondhatnék?! Nem nagyon szoktam ezt a modult használni,de ahogy végig tekintettem az összes "regényt" láttam,hogy talán,de tényleg megy hozzá ez az összehatás.Sokat nem tudok hozzá mondani,mert én a normál blogolás híve vagyok,így nm igazán tudok ehhez mit hozzá fűzni..

10/10*

Történet:Mivel említetted,hogy ha egy történetedet vállalom el akkor a "Emlékezz a Nyárra!" művedet tekintsem át,így is tettem.Nagyon megtetszett,de miután végeztem,egyből többet akartam,nem tudom mi volt bennem,de kicsit csalódott voltam mikor a végére értem.Sajnos úgy írtad,hogy a Főszereplő nő és a férje mindketten meghalnak,szomorú voltam mert egy kicsit én is beleéltem magamat,így kicsit rosszabb is volt az egész helyzet.Másrészt tetszet,hogy a fiú mivel az anyja közelében akar lenni,ezért bármire képes.Mivel ugye az anyuka nem tudja felismerni,ezért úgy kellett csinálnia mintha tanulni ment volna oda,de a végére már kiderült,hogy a fia.Sajnáltam a nőt mivel azért 15 évig úgy élni,hogy egyszer csak úgy özönlenek belőlem minden emlékeim,másrészt pedig a következőben már azt sem tudom igazán,hogy ki vagyok.A sztorid röviden tetszett,hosszúsága szerintem elfogadható,nem igazán találtam benne helyesírási hibákat és egyáltalán nem találtam benne vessző hibákat sem.

                                                       Összesen: 20/16*

3 megjegyzés: